NostalgiNörden

En blogg som innehåller Humor, artiklar, recensioner och allehanda nördigheter. Allt framfört på ett ganska komiskt sätt.

WTF! Jokern Refererar till Lost!?

Kategori: Nördiga Grejer

Som så många andra så är jag nu fullt upptagen med att spela igenom Batman: Arkham City.
Spelet är fantastiskt på så många sett. Men när jag är mitt uppe i spelandet så gör Jokern plötsligt en oväntad referens till min favoritserie Lost.
Lyckligtvis så hade en vänlig skäl vett nog att ladda upp detta på youtube så att ni kan se det själva. Enjoy!


 

Detta kan ju uppfattas som en klar diss av det kontroversiella slutet till serien. Jag har dock alltid och kommer alltid att försvara det. Lixom hur jag alltid kommer att försvara serien i stort. Såhär ett drygt år efter att den slutat så saknar jag den fortfarande. Slutet kanske inte passade alla men det passade mig perfekt! Behöver jag förövrigt påpeka att Jokern är skvatt galen?

 

Update:

Paul Dini som skrivit manuset till Arkam City samt mycke annat Batman-relaterat var även manusförfattare och Story editor på Lost under den första säsongen.


Losts skapare och huvudsakliga Mastermind Damon Lindelof twittrade detta för ett par dagar sedan:

 

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: