NostalgiNörden

En blogg som innehåller Humor, artiklar, recensioner och allehanda nördigheter. Allt framfört på ett ganska komiskt sätt.

Höst Höst Höst

Kategori: Allmänt

 
The Awesome Collective
 
Hösten har dragit igång!
Har flyttat, skaffat jobb och dragit igång med Stand Up:en på allvar.
 
Ser fram emot att börja filma igen. Har en hel del projekt som jag hoppas kommer bli av.
Som påminnelse till mig själv om vad jag tänker försöka ta tag i detta år så tänkte jag publicera en lite lista.
 
Saker att göra hösten 2013:

  1. Kortfilm filmad på 16mm
  2. NostalgiNörden 2.0
  3. Skriva långfilmsmanus
  4. Redigera Världens Sämsta Föreställning 2
  5. Skicka iväg 2 filmer på olika festivaler
  6. Planera vårturné
  7. Köra Stand Up
  8. Skådespela i olika saker
  9. Starta Podcast
Sådär! det är iaf mina förhoppningar.
Imorgon så börjar jag jobba med nått helt annat. En vanligt jobb. Vi får se hur det går.
 
Dagens Bonus!:
Här är en liten obskyr kortfilm som jag medverkar i.

 
 
 
/NN
 
Kommentera inlägget här: