NostalgiNörden

En blogg som innehåller Humor, artiklar, recensioner och allehanda nördigheter. Allt framfört på ett ganska komiskt sätt.

Back to BBG - Vinter, Feber och Säng

Kategori: Allmänt

Hej!
Jag är för tillfället tillbaka i mitt uppväxthem i östergötland.
Jag har inte hunnit se mig omkring så mycket då jag har drabbats av både feber & förkylning men å andra sidan så har jag gått omkring tillräckligt många gånger i det här tradiga samhället. Jag kan varenda vrå.
 
Min dator valde att kollapsa lagom till hemresan och allting blev i stort sett kaos.
Just nu använder jag en lånad dator som jag fått ha jämte mig i sängen under min sjukdomsvistelse.
 
Det blir ett långt jullov, vilket gör mig lite stressad då jag känner att jag borde vara igång och jobba. Det finns dock inte så mycket för mig att göra just nu. Jag är dessvärre inte speciellt bra på att inte göra nånting. Det börjar klia i fingrarna rätt fort även om man ligger ner och e sjuk.
 
Just nu börjar jag fundera på nästa manus....det e sjukt jag vet!
 
 
Jag ska lägga några dagar på att vila och försöka ta igen mig. Kroppen behöver det efter 2-3 månaders mer eller mindre konstant stress.
 
Det här blir ett något ofokuserat och svammligt inlägg märker jag nu. Jaja det e säkert febern som talar.
Jag återkommer när jag kommer på nått vettigt att skriva.
 
HÄLSNINGAR TILL INGA KEMPE OM DU HAR UPPTÄCKT DENNA BLOGG!
Kommentera inlägget här: