NostalgiNörden

En blogg som innehåller Humor, artiklar, recensioner och allehanda nördigheter. Allt framfört på ett ganska komiskt sätt.

Manus, Tankar & Tips!

Kategori: Allmänt, Filmer, Johan, Manus, Projekt

Ciao!
 

Intensiva tider. strax efter färdigställandet av min kortfilm "Marcus"(eller strax innan färdigställandet tillomed) så blev vi inkastade i nästa projekt som vi skulle ta tag i. 
 
Jag har trots stress och inspirationslöshet lyckats få fram ett manus.Sen satte jag mig ner med regissören Sandra #Frizzan" Frisell" och omarbetade storyn. Slutligen så satte jag mig ner med mina anteckningar i skolan och skrev det nya manuset. Jag kan nog säga att det är bland det mörkaste jag har skrivet när det kommer till manus men texten har även med en gnutta svart humor. Jag svär lite för mig själv att jag inte kommer få regissera det så det måste ju va nått positivt.
 
 
NostalgiNörden dröjjer lite pga tidsbrist men förhoppningsvis så ska jag försöka få ut ett avsnitt innan jullovet tar vid.
Lets hope!
 
En annan ska som ajg har funderat på att göra är att släppa en podast. Jag har blivit väldigt inspirerad den senaste tiden .Förhoppnnigsvis är det något som kan bli en möjlighet i framtiden.
 
Andra saker som har hänt idag är att jag har varit handmodell för Kinnas virkblogg som ni kan finna här! 
 
Mina vakra händer i nytillverkad kvalitetsprodukt
 
Dagens Tips!

Kortfilmen Nörden & Kärleken med min käre vän Niklas Jönsson finns nu återigen att beskåda på svt play
 
 
 
Det här är förövrigt rätt kul!
 
 
Hej så länge!
Kommentera inlägget här: