NostalgiNörden

En blogg som innehåller Humor, artiklar, recensioner och allehanda nördigheter. Allt framfört på ett ganska komiskt sätt.

En intressant vecka

Kategori: Allmänt, Filmer, Johan

Många saker att lägga upp ifrån veckan som gått.
Det började i måndags(Som veckor ofta gör) med ett studiebesök på specialeffektsföretaget Arclight.
Efter att ha lekt runt som barn i ett par timmar så fick jag även möjlighet att hälsa på en av orginaldräkterna från Empire Strikes Back. En av dom 5 som David Prowse bar i filmen. Coolt!
 

 
Jag la sedan upp min nyredigerade regiövning som man kanske kan se som en fristående kortfilm om man nu vill. Den kommer upp i nästa inlägg. 
 
Slutligen så spelade jag in århundradets förmodligen sunkigaste superhjältefilm. När nu väl den dyker har jag ingen aningen och det kanske är lika bra men såhär såg det i alla fall ut på inspelningen.
 
 Tack å adjö! - Häst i brö!
Kommentera inlägget här: